Era Facebooka nadal trwa, dlatego też coraz bardziej popularne są różnego rodzaju reklamy społecznościowe. Jedną z form takiej reklamy jest oczywiście fanpage, który może utworzyć dosłownie każdy. Swoje FunPage na Facebooku mają zarówno znane, międzynarodowe marki, jak i lokalne firmy, które dzięki temu zdobywają nowych klientów.
Reklama FanPage
Utworzenie FunPage od podstaw i jego reklama nie jest łatwe, dlatego warto zastosować kilka sprawdzonych pomysłów. Oto kilka z nich:
– zdarzenia sponsorowane – pokazują one aktywności znajomych potencjalnego klienta, np. polubienia,
– posty promowane – najczęściej wykorzystywane są tu filmy, zdjęcia, czy specjalne przygotowane grafiki, które mają na celu zaangażowanie klientów,
– oferty zniżkowe – to specjalne rabaty dla klientów, z których klienci mogą skorzystać za pośrednictwem FunPage,
– konkursy, głosowania i sondy – to aplikacje, które szybko przyciągają fanów i jednocześnie pozwalają na zdobycie informacji na ich temat.
Oczywiście metod jest znacznie więcej, więc warto sprawdzić, które z nich są najbardziej skuteczne. Niewątpliwym atutem kampanii kierowanej na FanPage jest możliwość dokładnego określenia grupy odbiorców, koszt takiej akcji reklamowej można zacząć nawet od 30 złotych przy kilku tysiącach wyświetleń.