Kalendarze reklamowe – rodzaje

Kalendarze reklamowe – rodzaje – Kalendarze reklamowe to bardzo popularne narzędzie marketingowe doskonale sprawdzające się w kampanii wizerunkowej firmy. Bardzo często są wykorzystywane w procesie utrwalania pozycji marki. Są medium o długotrwałym nasycaniu odbiorców informacjami i ugruntowaniu wiedzy o dostawcy produktów lub usług. Nasza oferta – Kalendarze reklamowe Rodzaje kalendarzy reklamowych wykonywanych w Żorach Kalendarze […]
Koperty z nadrukiem – czy jeszcze są potrzebne

Koperty z nadrukiem – czy jeszcze są potrzebne- Obecnie większość korespondencji odbywa się drogą mailową, dlatego wydawałoby się, że koperty z nadrukiem to anachronizm. Jednak wiele firm korzystając z przesyłania informacji, używa spersonalizowanych kopert. Jest to jeden ze sposobów na podkreślenie charakteru firmy i jej wizerunku, który chce zaprezentować odbiorcom. Jakie koperty z nadrukiem drukujemy […]
Notesy klejone z logo firmy jako materiał reklamowy

Notesy klejone z logo firmy jako materiał reklamowy – Notesy klejone są znakomitym materiałem reklamowym ze względu na swoją praktyczność i uniwersalność. Znajdują zastosowanie we wszystkich branżach i mogą być używane na wielu stanowiskach pracy. Doskonale sprawdzają się zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i w trakcie pracy. Można je wykorzystywać do robienia notatek, zapisywania poleceń […]
Do czego używa się teczek ofertowych A4

Do czego używa się teczek ofertowych A4 – Teczki ofertowe A4 to bardzo przydatne narzędzie w biznesie. Doskonale sprawdzają się zarówno jako produkt segregujący, jak i spełniający warunki marketingowe. Służą do przechowywania i prezentacji dokumentów. Są doskonałym materiałem do umieszczania materiałów reklamowych, umów handlowych, informacji szkoleniowych, projektów i wielu innych formularzy firmowych. Dlaczego warto korzystać […]
Dlaczego wizytówki papierowe są ciągle potrzebne

Dlaczego wizytówki papierowe są ciągle potrzebne – Żyjemy w świecie dominacji cyfrowej i wydawałoby się, że wizytówki, jako ten relikt powinny odejść do lamusa. Jednak okazuje się, że papierowy kartonik z danymi jest ciągle niezwykle ważnym atrybutem biznesowym. Nie wszystkie dane są dostępne w internecie, dlatego osoby wymieniające się wizytówkami, mogą czuć się uprzywilejowane poprzez […]
Jak szukać influencerów do reklam

Jak szukać influencerów do reklam – Znalezienie influencerów do współpracy wiąże się z ustaleniem całej kampanii reklamowej danego produktu lub marki. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę, że użytkownicy internetu niechętnie oglądają jakiekolwiek treści reklamowe. Najchętniej korzystają z narzędzi blokujących, które uniemożliwiają pokazywanie się reklam. Dlatego najlepiej znaleźć nowy sposób na dotarcie ze swoim produktem […]
Jak zareklamować się w Google

Jak zareklamować się w Google – Wykorzystanie możliwości reklamowych, jakie oferuje Google to świetna strategia reklamowa. Każda firma, która chce zaistnieć w internecie, powinna wziąć pod uwagę, jakie możliwości oferuje Google, aby Twoje produkty mogły dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Załóż konto – Google AdWords W przypadku posiadania konta Gmail można od razu przejść […]
Jak wypromować się na Instagramie i Facebooku

Jak wypromować się na Instagramie i Facebooku – Wypromowanie się na Instagramie i Facebooku wymaga zaplanowanej strategii i przygotowania. Decydując się na zaistnienie w social mediach, warto dokładnie zadbać o umieszczenie odpowiednich treści, które przyciągną użytkowników. Określenie grupy docelowej Nie można trafić do każdego odbiorcy, dlatego należy precyzyjnie określić grupę docelową. Wiadomo, że co innego […]
Jak pozycjonować strony internetowe

Jak pozycjonować strony internetowe – Pozycjonowanie stron w internecie to znalezienie dla nich jak najlepszego miejsca w wyszukiwarce Google. Można to robić samemu, ale łatwiej jest skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów. Tym bardziej że zasady działania algorytmów Google ciągle ulegają zmianie i trudno jest samemu śledzić wszystkie nowości. Wysoka pozycja w rankingu oznacza duży ruch, […]
Responsywna strona internetowa

Responsywna strona internetowa – Responywność to inaczej dostosowanie stron internetowych do aplikacji dostępnych na smartfonach. Ponieważ ekran komputera lub laptopa ma inne możliwości niż smartfonu, powstały specjalne udogodnienia ułatwiające korzystającym ze śledzenia informacji w różny sposób. Strony projektowane zgodnie z zasadami RWD, czyli Responsiv Web Design są czytelne na wszystkich dostępnych urządzeniach. Dzięki temu ich […]