...

Warto przeczytać:

MASZ PYTANIE?

NEWSLETTER

Mała firma w social media

Media społecznościowe,social media, skutecznej kampanii w social mediach, Wizerunek Twojej firmyMedia społecznościowe stale się rozwijają i obecnie niemal 99% użytkowników internetu ma konto na przynajmniej jednym z tego typu portali. Warto ten fakt wykorzystać, jeśli chcemy, aby nasza mała firma zyskała nowych klientów. Przeprowadzenie skutecznej kampanii w social mediach nie jest trudne, ale wymaga odpowiedniej strategii i sporego nakładu pracy.

Przede wszystkim nie ograniczaj się tylko do jednego serwisu społecznościowego. Działaj aktywnie zarówno na Facebooku, jak i YouTubie, Twitterze, czy Google+. Warto również skorzystać z możliwości jakie daje Pinterest. Wizerunek Twojej firmy na każdym z tych portali powinien być spójny. Zawsze rzeczowo odpowiadaj na pytania i uwagi internautów, starając się utrzymać wypowiedzi w jednym stylu, zgodnym z wartościami firmy. Odpowiadaj także na negatywne komentarze, starając się obrócić je na swoją korzyść.

Zwracaj uwagę na to, kto interesuje się Twoim przekazem. Istotne znaczenie ma zwłaszcza wiek, płeć i zainteresowania potencjalnych klientów – staraj się dostosować treści do ich preferencji. Pamiętaj też o ustaleniu liczby zmian statusu lub treści w ciągu tygodnia, czy miesiąca, dzięki czemu użytkownicy będą wiedzieli, kiedy spodziewać się czegoś nowego. W tym przypadku doskonale sprawdza się zasada złotego środka – zbyt wiele zmian może zniechęcić odbiorców, a zbyt mało sprawi, że o Twojej firmie zapomną.

Oczywiście nie tylko Twoja firma działa w taki sposób, dlatego uważnie przyglądaj się konkurencji i sprawdzaj jakie działania przynoszą najlepszy efekt. Inspiruj się nimi i stale obserwuj, które posty cieszą się największą popularnością wśród fanów.

darmowa wycena, strony internetowe, bannery reklamowe, wizytówki, ulotki, sklepy internetowe, litery przestrzenne

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.