Zarówno w domach, jak i w różnego rodzaju urzędach, szkołach, przychodniach, czy przedsiębiorstwach, trudno obyć się bez kalendarzy. Mogą mieć one różne formy, ale zazwyczaj są niezbędne. Bardzo często służą także jako reklamy. Wiszący, duży kalendarz reklamowy zawsze zwraca na siebie uwagę, dzięki czemu pełni nie tylko funkcję czysto użytkową, ale także marketingową.
Nietrudno zauważyć, że kalendarze z informacjami o konkretnych firmach, regionach, czy urzędach mają wiele zalet. W 2014 roku warto więc zaopatrzyć się w efektowny kalendarz, który zapewni skuteczną reklamę. Do wyboru są między innymi kalendarze:
- biurkowe,
- na spirali,
- plakatowe,
- trójdzielne,
- jednodzielne,
- jednoplanszowe,
- wieloplanszowe.
Co można zyskać, dzięki reklamie na kalendarzach? Na pewno najważniejsze jest szerokie grono odbiorców i możliwość szybkiego zbudowania wizerunku firmy, a ponadto:
- większa rozpoznawalność firmy, usług lub produktów,
- możliwość zaakcentowania związku z konkretnym regionem,
- przejrzysta i zawsze widoczna reklama.
Kalendarze reklamowe to inwestycja długoterminowa, dzięki której można z łatwością wypromować swój adres strony internetowej lub logo firmy i pozyskać wysokiej jakości materiał promocyjny. Co więcej, kalendarze są często wykorzystywane, więc zawarte na nich informacje z łatwością docierają do potencjalnych klientów. Dzięki atrakcyjnej cenie i wysokiej skuteczności, jest to jedna z najchętniej stosowanych form reklamy.
Zapraszamy do kontaktu, w celu wyceny kalendarzy. Gwarantujemy wysoką jakość wykonania i konkurencyjne ceny.
Poniżej przedstawiamy przykładowe kalendarze wykonane przez nas.