Warto przeczytać:

MASZ PYTANIE?

NEWSLETTER

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z DARMOWEJ WYCENY!

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

wartościowe treści na stronę, Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej, newsletter, marketing poza internetem, kanał RSS, serwisów ogłoszeń, odpowiadaj na pytania internautów, umieszczanie linków, Zwiększenie ruchu na stronie internetowej,dodaj stronę do wyszukiwarek, jak powiększyć ilość odwiedzin,katalogów stron, zwiększenie ruchu na stronie, sklepów internetowych, prowadzić bloga,optymalizację, dobór słów kluczowych, pozycjonowaniu, Zwiększenie ruchu na stronie internetowej wcale nie musi kosztować majątku, ponieważ istnieje mnóstwo darmowych i skutecznych metod. Większość z nich doskonale sprawdza się w przypadku blogów, ale wcale nie oznacza to, że właściciele sklepów internetowych nie mogą z nich skorzystać. Obecnie sam sklep nie wystarczy, aby ściągnąć klientów, dlatego warto prowadzić także blog, związany oczywiście z branżą, w której działamy. Poniżej kilka sposobów, które są najskuteczniejsze.

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

–        zawsze opłaca się prowadzić bloga i to bez względu na profil działalności, ponieważ przynosi on spore korzyści,

–        już na etapie projektowania strony, zadbaj o jej optymalizację – istotne znaczenie ma zwłaszcza odpowiedni dobór słów kluczowych, osobne opisy dla każdej podstrony, stosowanie tagów w zależności od wagi frazy, a także mapa i nawigacja strony oraz inne elementy,

–        pamiętaj o pozycjonowaniu – miejsce strony w wynikach wyszukiwania bezpośrednio wpływa na ilość odwiedzin,

–        koniecznie dodaj stronę do wyszukiwarek, tutaj opisane jak dodać stronę go wyszukiwarki Google,

–        w sieci jest mnóstwo katalogów stron – umieść swój serwis w co najmniej kilku najbardziej popularnych, a zyskasz dodatkowe linki,

–        regularnie dodawaj wartościowe treści na stronę – w tym celu właśnie przyda się blog, teksty mogą dotyczyć zarówno tematów branżowych, jak i innych, a czasem możesz wrzucić filmik lub kilka zdjęć,

–        koniecznie odpowiadaj na pytania internautów – wydaje się to oczywiste, ale okazuje się, że wielu właścicieli sklepów internetowych, czy blogów zupełnie tą kwestię lekceważy, tracąc w ten sposób klientów, czy czytelników,

–        newsletter to właściwie standard, więc koniecznie pamiętaj o zamieszczeniu na stronie formularza, dzięki któremu odwiedzający będą mogli się na niego zapisać,

–        korzystaj z mediów społecznościowych – przede wszystkim Facebook, Twitter, Goldenline, Google Plus i Blip,

–        niektóre blogi i fora pozwalają na umieszczanie linków – wybieraj te, związane ze swoją branżą, wypowiadaj się na nich, komentuj i doradzaj, przy okazji zamieszczając link do swojej strony,

–        pamiętaj o umieszczeniu na stronie społecznościowych buttonów,

–        korzystaj z darmowych i płatnych serwisów ogłoszeń,

–        raz na jakiś czas zorganizuj konkurs z losowaniem nagród – na pewno wiele osób skusi się na taką możliwość,

–        istotne znaczenie ma również marketing poza internetem – umieść adres strony na swoim aucie, wydrukuj ulotki, czy naklejki – to nie kosztuje zbyt wiele, a bywa bardzo skuteczne,

–        pozwól użytkownikom na śledzenie zmian na stronie poprzez kanał RSS,

–        świetną reklamą jest również zamieszczanie na YouTube filmików z poradami,

–        dodaj odnośnik do swojej strony na stronach o tematyce pokrewnej,

–        wysyłając maile, pamiętaj o umieszczeniu w stopce linku do strony lub reklamy graficznej,

–        poinformuj znajomych o tym, że zakładasz stronę i zaproś ich do testowania.

Oczywiście sposobów na zwiększenie ruchu na stronie jest znacznie więcej, w tym także płatne. Wystarczy jednak zastosować powyższe, aby przekonać się, że faktycznie działają!

darmowa wycena, strony internetowe, bannery reklamowe, wizytówki, ulotki, sklepy internetowe, litery przestrzenne