Trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie w dzisiejszych czasach bez posiadania strony internetowej, gdyż z jednej strony jest to doskonała reklama, czyli wizytówka działalności, a z drugiej – daje możliwość informowania o najważniejszych dla jej posiadacza sprawach. W projektowaniu strony www powinno się skupić przede wszystkim na wyglądzie graficznym strony głównej, jak i pozostałych stron, jakie powinny mieć taką samą stylizację jak pierwsza.
Osoba odwiedzająca stronę internetową od razu powinna zobaczyć nazwę firmy, wraz z jej logiem. Warto zadbać o odpowiednią kolorystykę, jak również zdjęcia, które skupiają uwagę.
Co powinna zawierać strona internetowa?
Każda strona www powinna mieć godziny otwarcia podmiotu gospodarczego, chyba że jest to sklep internetowy, który oczywiście działa całodobowo. Poza tym, niezwykle istotne są dane kontaktowe, to jest numer telefonu i adres e-mail, za pośrednictwem jakiego klienci zadają obecnie wiele pytań.
Galeria zdjęć to również dobry pomysł, jednak najważniejsze jest zamieszczanie oferty produktów, dostępnych w danym miejscu, jak również świadczonych usług. Bardzo ważne jest aktualizowanie danych, zamieszczanych na stronie, która powinna żyć, a nie mieć tylko podstawowe dane, dotyczące firmy i stare wiadomości na jej temat.
Aktualne dane
Kontrahenci z pewnością będą zadowoleni, kiedy na stronie internetowej znajdą się wszelkie dane, niezbędne do wystawienia faktury na rzecz danego podmiotu. Przyda się więc numer NIP, jak również firmowe konto bankowe. Dobrym pomysłem jest także newsletter, dzięki któremu klienci zapisani na liście, mogą otrzymywać informacje o promocjach czy rabatach.